Madonna presenteert in 2012 haar eerste parfum genaamd Truth or Dare.

“Ik ben altijd geobsedeerd geweest door parfums en wil al jaren iets persoonlijks creëren, een parfum die uitdrukt wie ik ben, maar waar andere mensen zich ook verbonden mee voelen. Iets eerlijks, en toch gewaagd, vandaar de naam Truth or Dare” aldus Madonna.

Truth or Dare by Madonna, naar zeggen, een unieke mix van bedwelmende bloemen, in balans gehouden met verslavende houtsoorten en vanille, creëert een geur die tijdloos, en toch modern, zowel duister als licht is. De flacon weerspiegelt het Truth or Dare dualisme – een klassieke en geraffineerde vorm, met eigentijdse en verfijnde details.

Madonna zal zelf figureren in de wereldwijde print-, advertentie- en online marketingcampagnes, die geproduceerd zullen worden in samenwerking met Fabien Baron van Baron & Baron, waarmee ze al aan veel projecten heeft samengewerkt, inclusief “Sex”, haar befaamde beeldessay over sexualiteit in 1992.

Iedereen is laaiend enthousiast, lees ook de onderstaande reacties uit de parfumerie branche.

Grondlegger van de moderne geurenindustrie Coty is de samenwerking aangegeaan met MG Icon LCC, een joint venture tussen Madonna, Guy Oseary en Iconix Brand Group (Nasdaq: ICON) om dit bijzondere concept te realiseren.

De overeenkomst met Coty betekent dat Madonna, die in de hoogste notering staat van de “Female Recording Artist of All Time” rankinglist en wereldwijd meer dan 300 miljoen platen heeft verkocht, nu voor het eerst een geur zal lanceren. “De samenwerking met Madonna is de kroon op ons ongeëvenaarde merkenportfolio, waardoor wij ons nog beter kunnen profileren als meest vooraanstaand leider in de wereldwijde beauty-industrie”, zegt Bernd Beetz, CEO Coty INC. “We zijn zeer opgetogen dat wij deze samenwerking met Madonna aangaan, een wereldwijd icoon met ongekende bekendheid, ook in culturele zin”.

Madonna is een wereldwijd erkende muziek- en stijlpionier, Het debuut van haar eerste geur is een dynamisch platform om haar lifestyle merk, Truth or Dare by Madonna te lanceren”, reageerde Neil Cole, CEAO, Iconix Brand Group. “Coty is een gerespecteerd leider in de prestige geurenindustrie. Hun expertise in combinatie met Madonna’s status van icoon, is een krachtig partnerschap.

Madonna is een artistiek fenomeen wier visie heeft bijgedragen aan het definiëren van de culturele “zeitgeist”gedurende bijna drie decennia. Haar fans over de hele wereld tonen hun eindeloze toewijding en zullen er naar uitkijken om een unieke, meer persoonlijke, uitdrukking van haar talent te ondergaan”, zegt Michele Scannavini, President, Coty Prestige.

We houden u op de hoogte via dit weblog en onze social media kanalen (Twitter, Facebook, en Hyves).