Roberto Cavalli introduceert Just Cavalli Woman

Just Cavalli Woman is een sexy en uitdagende, nieuwe geur van Roberto Cavalli. Een roep uit de wildernis die door de jungle van de stad weerklinkt. Jong en levendig, sensueel en  ‘fun’. Een oprechte afspiegeling van het Just Cavalli universum.

Just Cavalli Woman is een op en top verleidelijke geur. Instinctief vertrouwd. Volledige verbondenheid. Een geur die niet kan worden ontkend, laat staan genegeerd. Het is net een liefdesbeet. Je hartslag versnelt. Het is pure lust, puur verlangen, puur Just Cavalli. De jacht is begonnen…

De Just Cavalli vrouw is niet bang om zichzelf te zijn. Ze omarmt volledig haar eigen sensualiteit. Ze is een speelse verleidster die graag plaagt en uitdaagt. Ze geniet van het flirten en ze wordt het liefst verleid. Ze gaat helemaal op in de spanning van de jacht. Ze is zelfverzekerd en vrij, een trendsetter. Ze gaat haar eigen weg en durft haar moment te pakken.

Just Cavalli Woman is gecreëerd door de meesterparfumeurs Nathalie Lorson en Fabrice Pellegrin van Firmenich. Het is een romige, sexy en bloemige compositie. De geur opent met een duizelingwekkende topnoot van neroli, een essentiële olie gewonnen uit de bloesems van de bittere sinaasappelboom, gevolgd door een onweerstaanbare hartnoot met de kostbare Tahitiaanse Tiarebloem. Deze verleidelijke bloemenmelange wordt geaard door een romig palissanderhoutakkoord dat kracht en noblesse aan de geur toevoegt. Fris, krachtig en verleidelijk. Just Cavalli is de geur van de jeugd en de verleiding.

De Just Cavalli Woman flacon, die gemaakt is van roze glas en goudkleurig metaal, roept vrouwelijkheid en sensualiteit op. Het intrigerende contrast tussen de materialen is zowel visueel aantrekkelijk als aangenaam om aan te raken. Rond de hals van de spray is speels een roze pythonprint gewikkeld die je herinnert aan het dierlijke instinct dat het kan ontketenen. Bovenop de dop prijkt de iconische Just Cavalli ‘slangenbeet’. De verpakking sluit perfect aan bij de intrigerende flacon. De geschubde textuur communiceert sensualiteit en verleiding. Het voelt, net als een levende huid, zacht aan. Als afspiegeling van de flacon, wordt de verpakking benadrukt door een goudkleurige metallic bovenkant. De naam is in roze pythonprint letters gedrukt. De opvallende verpakking is een gedurfde intentieverklaring.

Georgia May Jagger, een rijzende ster in de modellenwereld, is het gezicht van de nieuwe Just Cavalli geur. Zij is te zien in de advertentiecampagne die de sensualiteit en speelsheid van de geur weergeeft.

Just Cavalli Woman is meer dan een parfum. Het is een houding, een manier van leven. De signatuur is de Just Cavalli ‘slangenbeet’, een krachtig symbool van verbondenheid. Het dragen van Just Cavalli is als een overgangsrite, de inwijding tot een nieuwe urban groep. Het is een teken van het lot. Het herenigt mensen die voorbestemd zijn om in de eeuwigheid met elkaar verbonden te zijn.  Om uniek te zijn.

De Just Cavalli Woman tv-commercial is geregisseerd door Jonas Akerlund, een getalenteerde Zweedse regisseur. Hij heeft fantastische muziekvideo’s voor beroemde artiesten zoals Madonna, Lady Gaga, U2 en The Rolling Stones, opgenomen. Zijn visie van een gepassioneerde achtervolging tussen twee geliefden, die ‘gebeten zijn door Cavalli’ is zowel ‘hot’ als verfijnd. De film  is een levendig en eigentijds eerbetoon aan de waarden van Just Cavalli. De advertentie is geschoten door de beroemde modefotograaf Mario Sorrenti. Hij heeft ’s werelds mooiste vrouwen gefotografeerd en heeft een scherpe blik voor de vrouwelijke kracht van verleiding ontwikkeld.